Služby

Fyzioterapie

Fyzioterapie se zaměřuje na diagnostikou, léčbou a prevenci poruch pohybového systému.

Na první terapii nejprve odebereme anamnézu, následně podstoupíte kineziologický rozbor, který je zaměřený na funkci pohybového aparátu. Poté se budeme věnovat palpačnímu, aspekčnímu, auskultačnímu vyšetření, vyšetření antropometrickému a dalším specializovaným vyšetření pohybového aparátu, které budou třeba.

Postup léčby vybírám individuálně podle vyšetření a potřeby každého klienta.

Je vhodné si sebou přinést zdravotnickou dokumentaci již absolvovaných vyšetření a zákroků.

Vezměte si s sebou také ručník a věci na cvičení (ideálně šortky a tílko).

Diagnostika pohybového aparátu

Kvalitní diagnostika pohybového aparátu je klíčová pro následnou efektivní terapii a řešení problémů. Pomocí kineziologického rozboru zjistíme, kde má tělo jaké nedostatky.

Probereme i práci, sport, onemocnění, prodělané úrazy, operace přímo nesouvisející se současnými potížemi a subjektivní hodnocení bolesti a potíží.

K další diagnostice vybíráme z širokého spektra testů a hodnocení, podle potřeb klienta – např.:

• Vyšetření držení těla, měkkých tkání a reflexních změn
  • Vyšetření svalové síly, rozsahu pohybů, kloubní vůle a mobility, zkrácených/oslabených svalů, svalových dysbalancí
  • Vyšetření dechového stereotypu
  • Vyšetření i starších jizev a okolních struktur
  • Hodnocení sedu, stoje, chůze, dřepu a dalších pohybových stereotypů
  • Základní neurologické vyšetření
  • Specifické soubory testů funkce pohybového aparátu
  • Dále lze vycházet z donesených zpráv od lékařů, zobrazovacích metod (RTG, CT, MRI, SONO), atd.

Podologie a ortopedické stélky do bot

Při problémy s bolestmi nohou, zhoršenou funkcí nohy, různými deformitami, otlaky a dalšími problémy v oblasti nohou si umíme také poradit. Zabíváme se i vyšetření nohou pomocí funkčních testů a vyšetření do Podoskopu. Podoskop je přístroj pro diagnostiku vad nohou. Nohu vyšetřujeme ve statice (stoj) i dynamice (chůze, běh, dřep, stoj na jedné noze).

V terapii se nesoustředíme jen na konkrétní problematické místo, ale řešíme i problémy v souvislosti s celým pohybovým aparátem, protože potíže s chodidly souvisí se změnou osového postavení dolních končetin, pánve a páteře. Po vyšetření určíme vhodnou léčbu, např. techniky měkkých tkání, mobilizace, stabilizační cvičení, cvičení na neurofyziologickém podkladě, tejpování nebo stélky do bot.

Používáme stélky Formthotics, které nabízejí dostatek variant, profilů a tvarů tak, aby vyhovovaly přesně Vašim potřebám a Vaší aktivitě. Jsou vyrobeny a následně individuálně upraveny tak, aby poskytovaly vašim nohám dostatečnou stabilitu a pohodlí. Je to účinný nástroj k řešení problémů pohybového aparátu.

Kdy je vhodné vyšetření:

• Po úrazech v oblasti dolních končetin
  • Deformity nohou – vbočený palec, kladívkovité prsty atd.
  • Bolesti v oblasti dolní končetiny, pánve, kyčlí
  • Skolióza a další problémy v oblasti páteře
  • Nohy do „O“ nebo „X“
  • Plochá noha, vbočené kotníky
  • Prevence bolestí
  • A další

SOS Fyzioterapie

Trápí Vás akutní bolest a nevíte, co s tím? Právě pro tyto případy je zde služba FYZIO POHOTOVOST. Fyzioterapeutická pohotovost se zaměřuje na ošetření a odstranění akutních bolestí pohybového systému.

Pokud máte akutní obtíže, které jsou třeba rychle řešit s fyzioterapeutem, volejte na číslo +420 607 717 718 a bude Vám nabídnut expresní termín ošetření.

On-line konzultace

Máte akutní problém a není ve Vašich silách dostavit se osobně na fyzioterapii?

Řešením může být on-line konzultace Fyziterapie.
On-line diagnostika nenahradí plně fyzickou návštěvu fyzioterapeuta, ale může pomoci ulevit bolestem a obtížím.

A jak to probíhá?

Objednejte si službu Fyzioterapie on-line v objednávacím systému.
Před hovorem Vám zašleme na e-mail odkaz pro připojení. Doporučujeme se připojit k videohovoru před naplánovaným časem terapie a ověřit si připojení.
Fyzioterapeut s Vámi probere Vaše obtíže, s Vaším souhlasem se na Vás podíváme/vyšetříme přes videohovor, následně Vám navrhne nejvhodnější postup řešení.

Doporučíme režimová opatření a vhodné cviky na řešení vašeho problému.

Cenu konzultace uhradíte převodem po konzultaci.

Kineziotaping

Kinesiotape je elastická lepící páska, která je voděodolná, ale zároveň umožňuje prostup vlhkosti a vzduchu.

Kinesiotaping má hned několik účinků na naše tělo, kam můžeme zahrnout:

• uvolnění nahromaděné lymfy
  • pomáhá s hematomy pod kůží (obnovení cirkulace krve)
  • koriguje postavení kloubů
  • má neuromuskulární a reflexní vliv
  • stimulace senzomotosrického a proprioceptivního systému
  • okamžitý biofeedback díky stimulaci proprioceptorů
  • zlepšení funkce tkání (kůže, fascie)
  • zvětšení rozsahu v kloubu
  • centrace kloubů
  • zlepšení držení těla

Tejp se ponechává přibližně 3-5 dní.

Terapeutické masáže

Masáž pomáhá k uvolnění ztuhlých svalů a kloubů. Během masáže dochází k uvolnění masírovaného svalstva a odstranění jeho ztuhlosti a následně i případné bolesti.

Při masáži dochází k podpoře návratu žilní krve a mízy z periferie do oběhového centra. Také dochází k reflexnímu účinku ve vzdálenějších částech těla.

Indikacemi k masáži mohou být

• Bolesti a ztuhlost svalů
  • Bolesti hlavy, migrény
  • Únava
  • a další

Zaměřujeme se na klasickou masáž celého těla, popřípadě jen problémové části.

Baňkování

Baňky pracují s podtlakem. Aplikace baněk může způsobit kruhovité otisky baněk na kůži. Klient by neměl cítit bolest, pouze lehké pnutí. Baňkování kombinuji s terapií. Pracuji s:

Silikonové baňky – zmáčknutím silikonové baňky vyženeme vzduch z baňky, vytvoří se podtlak, po přiložení na kůži se kůže a měkké tkáně nasají do baňky

Plastové baňky – k plastovým baňkám potřebujete pumpičku, kterou přiložíte k baňce a zapumpujete, čímž se vytvoří v baňce podtlak a kůže se nasaje.

Využití baňkování

• Po distorzích, luxacích a frakturách
  • Uvolňování svalových stahů
  • K odstraňování otoků a detoxikaci lymfatického systému
  • Odstraňování kloubních problémů (DNA, artróza)
  • Zlepšení pružnosti pokožky a ovlivnění kožních potíží, celulitida
  • Pomůže odplavit z těla toxiny a další škodlivé látky

Při nasázení baněk (kolem 10-15 min) vznikají drobné hematomy, které jsou úměrné stavu kůže a blokád podkožního svalstva (tmavá podlitina značí problém – svalový stah, trigger point.., pokud podlitina není – kůže je dostatečně pružná a v této oblasti nejspíše problém není nebo je jen malý). Příznivé účinky jsou cítit již po první masáži baňkami.

Maderoterapie

Maderoterapie je speciální masážní technika. Zahrnuje řadu dynamických hmatů a tahů, které se provádí pomocí různých dřevěných pomůcek.
Při masáži, se dané místo prokrví a tím se urychlí látková výměna, což napomáhá v boji s celulitidou.

Čemu pomáhá maderoterapie?

• Stimulace lymfatického systému
  • Odvádění toxinů z těla a pomoc se spalováním tuků
  • Zmírnění celulitidy
  • Zrychlení metabolismu
  • Zpevnění pokožky tělo, hlavně problematické partie
  • Redukovat objem v problematických partiích
  • Zlepšení cirkulace krve
  • Zlepšuje produkci elastinu, vitamínu E a kolagenu. Jedná se o nezbytné látky, důležité pro kvalitu pokožky, která se v průběhu let ztrácí.
  • Stimulace a uvolnění těla i mysli.
  • Relaxace

Kontraindikace

• trombóza, otoky, srdeční onemocnění, příznaky renálního onemocnění
  • popáleniny, křečové žíly, dermatitida, kožní onemocnění a kožní citlivost (u těchto klientů je možné, že se po ošetření objeví modřiny)
  • alergie na skořicový olej – hlašte předem
  • těhotenství a kojení
  • hypertenze není striktní kontradikcí, nicméně je ošetření maderoterapie doporučeno až po konzultaci s lékařem

Frekvence

Ze začátku se dochází pravidelně a na frekvenci se můžeme individuálně domluvit.

První výsledky jsou viditelné již kolem 5. procedury, nicméně je to velmi individuální a závisí to na stupni celulitidy.

Doporučuje se absolvovat alespoň 10 terapií.

Dárkový poukaz

Pokud chcete udělat někomu radost a ještě k tomu mu pomoci od bolestí nebo mu dopřád masáž, která opravdu pomáhá. Dárkový poukaz je možné zakoupit pro všechny služby.

Poukazy mají omezenou platnost, a to 6 měsíců od obdržení poukazu.

Dárkový poukaz je možný zakoupit osobně nebo po domluvě je možné jej zaslat na e-mail po předchozí platbě na účet.

Pro další informace mne můžete kontaktovat telefonicky na čísle +420 607 717 718 nebo zašlete Váš dotaz prostřednictvím formuláře níže.

Ve spolupráci s DELSO INTERIÉRY s.r.o. jsme pro vás připravili speciální slevové kódy. Při zadání kódu FYZIOLIDEM dostáváte slevu 5 % na nábytek a další doplňky. Při zadání FYZIOLIDEMTH získáváte slevu 3 % na židle Therapia.

Pozor! Od 1.12.2023 změna ceníku!

Podrobné ceny za služby naleznete v ceníku.

Dárkové poukazy

Blíží se nám Vánoce 🎅 Nevíte, co darovat pod stromeček svým blízkým? 🎄
U mne můžete zakoupit dárkový poukaz na fyzioterapii nebo jinou službu 💆🏼‍♀️